Growatt wyznacza nowe standardy w jakości obsługi serwisowej

Growatt wyznacza nowe standardy w jakości obsługi serwisowej
Growatt

Nadszedł dzień, w którym z pełnym przekonaniem stwierdzam, że wyznaczamy nowe trendy w jakości obsługi naszych klientówpisze Caroline Proba, członek zarządu Growatt Polska, na temat wprowadzonych ostatnio zmian w funkcjonowaniu działu serwisu.

Jesteśmy pierwszą na rynku fotowoltaiki firmą, która oferuje klientom obsługę serwisową od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20. To coś, co zapewnia najwyższą jakość usług, za co instalatorzy są nam niezmiernie wdzięczni.

Aktualna sytuacja rynkowa wymaga od nas postawienia się w sytuacji instalatora oraz klienta końcowego i zrozumienia jego potrzeb związanych z oczekiwanymi efektami w postaci wydajnej instalacji fotowoltaicznej.

REKLAMA

Począwszy od montażu instalacji, który w okresie wiosenno-jesiennym potrafi trwać do godzin wieczornych, po soboty, które bywają jedynym dniem, aby móc skonfigurować poprawnie moduł WiFi – to czas, w którym w pełni jesteśmy do dyspozycji naszych klientów: telefonicznej oraz z wykorzystaniem poczty elektronicznej.

Ważnym jest fakt, iż serwis falowników Growatt odbywa się w pełni drogą internetową, przez co nasi inżynierowie, posiadający minimum 5-letnie doświadczenie w energetyce, mając podłączony falownik do serwera, widzą pracę całej instalacji. Dzięki temu mogą również podpowiedzieć klientom, gdzie zlokalizowany jest potencjalny problem.

Średni czas reakcji naszego serwisu wynosi 8 minut, co stanowi najlepszy wynik w branży.

REKLAMA

Dodatkowo wraz z nową serią falowników sieciowych MOD (3-15kW), MID (17-40kW) oraz MAX (50-80kW) wprowadzimy dla klientów indywidualnych usługę w postaci wykonania pomiarów całej instalacji fotowoltaicznej pozwalającej stwierdzić:

  • ewentualną usterkę panelu fotowoltaicznego,
  • niską jakość montażu wtyczek MC4,
  • niebezpieczne zakłócenia w sieci AC,

– czyli to, co z jednej strony może wpływać na wydajność instalacji fotowoltaicznej, a z drugiej ma wpływ na funkcjonowanie urządzeń domowych.

Dane teleadresowe:

Caroline Proba, członek zarządu Growatt Polska

 

 

artykuł sponsorowany