SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, Marki k/Warszawy
Twoim zadaniem na tym stanowisku będzie wparcie działu sprzedaży i hurtowni w celu obsługi i pozyskania klienta, poprzez następujące działania:
•	Aktualizacja i analiza bazy danych w CRM
•	Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów
•	Przeprowadzenia krótkich wywiadów z Klientami
•	Informowanie o bieżącej ofercie produktowej oraz o akcjach promocyjnych
•	Bezpośredni kontakt z Przedstawicielami i Partnerami handlowymi Firmy
•	Utrzymanie jakości i terminów obsługi Klienta zgodnych z polityką biznesową
Wymagania:
•	Wykształcenie min. średnie- warunek konieczny
•	Znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office,
•	Umiejętność pracy w zespole
•	Zaangażowanie, sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań
•	Umiejętność budowania relacji z klientem
•	Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
•	Wysoka kultura osobista
•	Mile widziane  doświadczenie w pracy w działach Call Center lub obsługi Klienta
Oferujemy:
•	Wynagrodzenie w formie podstawa+ premia
•	Możliwość podjęcia nowego wyzwania i rozwoju zawodowego
•	Pracę w przyjaznej atmosferze
•	Niezbędne narzędzia pracy
•	Umowę o pracę
•	Godziny pracy:  9.00- 17.00
www.ecd.pl