Nie tylko Mój Prąd – oszczędności na instalacjach PV dzięki Energii Polskiej Solare

Nie tylko Mój Prąd – oszczędności na instalacjach PV dzięki Energii Polskiej Solare
Energia Polska Solare

Ostatnie lata pokazały, że inwestycja w fotowoltaikę opłaca się zarówno klientom indywidualnym, jak i większym podmiotom. Niestety rząd ograniczył pulę środków na dofinansowania w ramach programu Mój Prąd. Żeby inwestycja nadal się opłacała, warto sięgnąć po inne rozwiązania takie jak akcja Dobra Synergia od Energii Polskiej Solare.

Program Mój Prąd 2.0. pokazał, że Polacy chcą zarabiać na fotowoltaice – w drugiej edycji programu złożono przeszło 250 tysięcy wniosków. Budżet programu wynosił niemal 1 mld złotych i przyczynił się do powstania prawie 200 tysięcy instalacji fotowoltaicznych. Nie dziwi więc, że zainteresowanie programem nie spadło również w 2021 roku. Niestety tegoroczni beneficjenci dzielą między siebie prawie dwukrotnie niższą kwotę, a dotacja dla każdego inwestora zmalała do 3 000 złotych. Potencjalni prosumenci muszą więc poszukiwać wsparcia finansowego w innych źródłach.

Jak pomimo obniżek dotacji skrócić czas zwrotu inwestycji?

REKLAMA

Kluczem do szybkiego zwrotu z inwestycji jest współpraca ze specjalistami, którzy aktywnie reagują na zmiany na rynku. Energia Polska Solare dzięki doświadczeniu jako podmiot bilansujący szybko zaoferowała inwestorom atrakcyjną ofertę.

– Dokładnie obserwowaliśmy wydarzenia na rynku. Wiedzieliśmy, że nasi Klienci chcą inwestować we własne instalacje, ale czas zwrotu był dla nich za długi. Szybko znaleźliśmy więc sposób, aby wesprzeć przedsiębiorcze osoby i zapewnić im wyrównanie obniżonych dotacji – tym sposobem stała się akcja Dobra Synergia, która pomogła naszym klientom zaoszczędzić na instalacji PV już nawet kilkanaście tysięcy złotych – opowiada Marek Czocher, dyrektor sprzedaży w Energii Polskiej Solare.

W ramach oferty Dobra Synergia klienci Solare mogą otrzymać voucher o wartości nawet 5 000 złotych do wykorzystania na energię elektryczną w Grupie Energia Polska – więcej niż oferuje pojedyncza dotacja w programie Mój Prąd 3.0. Wystarczy, że po ukończonym montażu polecą oni usługi Solare innemu klientowi, który zdecyduje się na instalację PV. Akcja trwa dopiero od 15 lipca 2021, ale zdążyła już zdobyć zainteresowanie i przynieść prosumentom korzyści.

– Klienci bardzo chętnie korzystają z naszej oferty. W pierwszych miesiącach akcji wydaliśmy kilkadziesiąt voucherów Dobra Synergia, na kilkaset kWp, a klienci, którzy skorzystali z programu otrzymali kilkadziesiąt tysięcy złotych na rachunki za energię elektryczną – relacjonuje w rozmowie Wiesław Gujda, dyrektor Regionu Południe w Energia Polska Solare.

Wiemy, że akcja sprzedażowa, która cieszy się sporym zainteresowaniem i uznaniem w branży OZE, będzie na pewno trwać jeszcze do końca września oraz w październiku, warto się więc spieszyć, aby skorzystać z dodatkowego źródła oszczędności.

REKLAMA

Dobre produkty odpowiedzią na zmiany

Obniżka dotacji w programie Mój Prąd to nie jedyne niekorzystne zmiany, z którymi muszą mierzyć się prosumenci. Przypomnijmy, że z początkiem czerwca branżę fotowoltaiczną obiegła informacja o planowanych przez Ministerstwo Klimatu zmianach systemu prosumenckich opustów. Analitycy ostrzegają przed spadkiem opłacalności inwestycji w instalację PV (nawet o 1000 złotych rocznie), ale Energia Polska Solare również tutaj udowadnia, że kluczem do oszczędności jest korzystanie z odpowiednich rozwiązań.

– Większość firm oferuje jedynie montaż instalacji i ewentualnie zdobycie na nią dofinansowania. W Solare jako jedyni posiadamy koncesję na obrót energią elektryczną i oferujemy nie tylko szybki i sprawny montaż, ale też odkup i sprzedaż energii oraz bilansowanie handlowe. Wszystko to u nas klienci mają w ramach jednej współpracy – to oszczędność nie tylko finansowa, ale też czasu i energii – dodaje Marek Czocher.

Energia Polska Solare stanowi część Grupy Energia Polska – jedynego niezależnego podmiotu na polskim rynku energetycznym. Na ten moment Grupa może pochwalić się zbilansowaniem ponad 1 TWh energii, a swoje bezpieczeństwo energetyczne powierzyło jej już ponad 10 000 klientów.

Więcej o jej produktach i usługach można przeczytać w mediach społecznościowych oraz na ich stronie internetowej – www.solare.pl

 

artykuł sponsorowany