15-16 lutego Obowiązki sektora energetycznego w relacjach z konsumentami – najnowsze zmiany prawne

15-16 lutego Obowiązki sektora energetycznego w relacjach z konsumentami – najnowsze zmiany prawne
Warsztat: Obowiązki sektora energetycznego w relacjach z konsumentami. Fot. MMC Polska

Obowiązki sektora energetycznego w relacjach z konsumentami – najnowsze zmiany prawne

 

Brak odpowiedzialności za przerwy w dostawie prądu, nieinformowanie o terminie płatności, czy upustach za niedostarczanie energii – to tylko niektóre z praktyk przedsiębiorstw energetycznych, zakwestionowanych przez Prezes UOKiK. W trakcie warsztatu, który odbędzie się 15-16.02.2016r. w Hotelu Sheraton w Warszawie, Prelegenci przedstawią uczestnikom nowy model kontroli, zaostrzone kary dla spółek energetycznych oraz zasady prawidłowego konstruowania umów wynikające z nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.

Szczegóły oraz rejestracja >>

REKLAMA

 

Główne zagadnienia:

  • Najnowsze obowiązki przedsiębiorstw energetycznych – zmiany prawne
  • Nowelizacja Ustawy o Prawie Konkurencji i Konsumentów
  • Konsekwencje naruszenia praw konsumenta w sektorze energetycznym
  • Relacja pomiędzy prawem energetycznym a prawem konsumenckim

 

Eksperci, którzy potwierdzili udział:

Maria Beroud – Kancelaria Wierzbicki Adwokaci i Radcowie Prawni; Marcin Kolasiński – Kieszkowska Rutkowska Kolasiński Kancelaria Prawna sp. j.; Marta Kupczak-Strzelecka – Kancelaria Sołtysiński Kawecki & Szlęzak; Elżbieta Modzelewska-Wąchal – Centrum Prawa Konkurencji. Kancelaria Radcy Prawnego; Piotr Paśnik – Kancelaria Modzelewska &Paśnik; Piotr Stańczak – Europejskie Centrum Konsumenckie – (ECC-net)UOKiK; Przemysław Wierzbicki – Kancelaria Wierzbicki Adwokaci i Radcowie Prawni.

REKLAMA

 

 

Kontakt:

Dominika Sapielak

Starszy Kierownik Projektu

T: 22 379 29 23

E-mail: d.sapielak@mmcpolska.pl