
Kolejne polskie miasto stawia na chińskie elektryki
Do stolicy Karkonoszy wjechały już wszystkie autobusy elektryczne chińskiego producenta zamówione w ramach rekordowego na polskim rynku kontraktu.
Do stolicy Karkonoszy wjechały już wszystkie autobusy elektryczne chińskiego producenta zamówione w ramach rekordowego na polskim rynku kontraktu.
Polski producent infrastruktury ładowania dla pojazdów elektrycznych wprowadza na europejski rynek system ładowania dostosowany do potrzeb operatorów punktów ładowania (CPO).
Słońce nie zawsze świeci na niebie. Twoi klienci będą jednak mogli w pełni je wykorzystać, jeżeli będą wydajnie magazynować energię. Inteligentne rozwiązanie do magazynowania pozwoli im do maksimum zwiększyć zużycie energii na potrzeby własne i obniżyć rachunki za prąd.
Zhejiang Leapmotor Technologies, chiński koncern specjalizujący się w produkcji samochodów elektrycznych, ma produkować jeden ze swoich modeli w tyskiej fabryce.
Zdaniem największego chińskiego producenta aut elektrycznych sprzedaż pojazdów elektrycznych zasilanych energią elektryczną (BEV) i hybryd typu plug-in (PHEV) w ciągu najbliższych trzech miesięcy osiągnie w Chinach ponad połowę sprzedaży wszystkich samochodów.
Sprzedaż samochodów elektrycznych w Polsce zwiększa się z roku na rok. W lutym 2024 r. po polskich drogach jeździło już ponad 60 tys. osobowych, dostawczych i ciężarowych samochodów całkowicie elektrycznych (BEV). Wśród nowych osobowych elektryków najpopularniejsza jest Tesla. A jak jest na rynku wtórnym?
Pod koniec stycznia 2024 roku po polskich drogach jeździło już ponad 52 tys. samochodów osobowych w pełni elektrycznych. W rosnącej sprzedaży pojazdów elektrycznych pomaga dynamiczny rozwój sieci ładowania – obecnie liczba punktów ładowania przekracza 6 tys., w tym szybkie ładowarki stanowią około 25 proc...
Coraz częściej na polskich drogach można spotkać auta elektryczne. Z pewnością wpływ na to ma wiele czynników...
Producent autobusów podsumował działalność firmy w 2023 r. Osiągnął w tym okresie 819 mln euro przychodów. Po raz pierwszy w historii spółki autobusy elektryczne, wodorowe, hybrydowe i trolejbusy przekroczyły 80 proc. udziału w sprzedaży.
Działająca na polskim rynku energetycznym estońska grupa Enefit uruchomiła na Śląsku sieć ładowarek do samochodów z napędem elektrycznym (EV). Do 1 kwietnia br. będzie można z nich korzystać bezpłatnie.
Warszawski przewoźnik zamówił kolejne autobusy elektryczne. Tym razem postawiono na producenta z Chin. Ale do stolicy wjadą także kolejne Solarisy.
Statystyki pokazują, że infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce powoli, ale sukcesywnie się rozwija. Pod koniec stycznia br. mieliśmy 3362 ogólnodostępne stacje ładowania pojazdów elektrycznych (ponad 6 tys. punktów), co oznacza wzrost o 33 proc. r/r...
W styczniu 2024 r. po polskich drogach jeździło już ponad 58,5 tys. osobowych, dostawczych i ciężarowych samochodów całkowicie elektrycznych (BEV).
Niemiecka firma, która niedawno zakończyła niepowodzeniem pilotażowy projekt swojego samochodu pokrytego ogniwami fotowoltaicznymi, potwierdziła plan restrukturyzacji. Sono Motors chce się dalej rozwijać i dostarczać swoje technologie solarne klientom z przemysłu motoryzacyjnego.
Po polskich drogach jeździ coraz więcej aut elektrycznych. Jednak pomimo szybkiego przyrostu liczby pojazdów z napędem elektrycznym słabym punktem jest ciągle infrastruktura ładowania. Aby Polska wykorzystała szanse tkwiące w elektromobilności, konieczny jest szybszy rozwój infrastruktury ładowania, a to wymaga m.in...