REKLAMA
 
REKLAMA

Stacje ładowania Pure City w nowych lokalizacjach

Stacje ładowania Pure City w nowych lokalizacjach
Fot. Pixabay - Paul Brennan

Pure City, sieć ładowarek do elektrycznych samochodów osobowych, które pełnią jednocześnie funkcję nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, niebawem poszerzy się o kolejne punkty.  

Sieć stacji ładowania pojazdów Pure City obejmuje obecnie ponad 120 lokalizacji w całej Polsce. Z nośników zasilanych zieloną energią informacje docierają do około 3 mln odbiorców miesięcznie.

Spółka ma podpisane kolejne umowy na 123 lokalizacje w całej Polsce. Pure City planuje do końca 2025 r. rozwinąć swoją ekologiczną sieć do ponad 750 stacji ładowania w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców w całej Polsce.

REKLAMA

Jak mówi Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City, zielone elektrostacje są i będą instalowane w całej Polsce, również w miastach do 100 tys. mieszkańców. Będą one dostępne w miejscach skupiających lokalne społeczności, na przykład w parkach handlowych.

 

 

REKLAMA

źródło: Pure City

 

Stacje ładowania (AC) Pure City są wyposażone w złącza typu 2 oraz w 55-calowe ekrany LED, na których wyświetlane są treści reklamowe i edukacyjne. Do korzystania z ładowarek Pure City służy aplikacja, którą można pobrać ze strony producenta.

Unikatowe rozwiązania Pure City

Wraz z rozwojem sieci elektrostacji w Polsce Pure City nawiązuje partnerstwa i wprowadza na rynek nowatorskie rozwiązania. Z początkiem września uruchomiono kampanię „Mała zmiana, wielki efekt”. W ramach akcji edukacyjnej firmy, samorządy i instytucje mogą wyświetlać treści o tematyce ekologicznej także na ponad 200 ekranach sieci Clear Channel Poland, która jest partnerem kampanii.

Misją Pure City jest realny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek nastawionych na realizację celów ESG. Jak wskazuje firma, sprawdzone lokalizacje ekoelektrostacji Pure City zapewniają połączenie wygody ładowania pojazdu z dużym zasięgiem treści marketingowych reklamodawców. Jednocześnie 10 proc. czasu reklamowego będzie udostępniane na potrzeby miast i edukacji w zakresie zmian klimatycznych oraz komunikacji społeczności lokalnej w tym obszarze. Taki koncept z powodzeniem jest rozwijany w Australii i USA.

Partnerami technologicznymi Pure City są Elocity i stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.

redakcja@gramwzielone.pl

© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy Gramwzielone.pl Sp. z o.o.

REKLAMA
Komentarze

Brak komentarzy
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA