RWE zmienia nazwę na innogy i rusza z kampanią reklamową

Od 2 września RWE Polska S.A zmienił nazwę na innogy Polska S.A. W związku z rebrandingiem firma przygotowała cykl działań skupionych wokół przesłania „Miło Cię widzieć”. Spółka zapewnia, że zmiana nazwy nie będzie oznaczać jakichkolwiek niedogodności dla dotychczasowych klientó, za to będzie się wiązać z wprowadzeniem do jej oferty nowych produktów.
– innogy to więcej niż nowa nazwa, to symboliczne podkreślenie kierunku, w którym jako firma podążamy. Chcemy tworzyć przestrzeń dla nowych, inteligentnych rozwiązań energetycznych. Rozwiązań, które budujemy z myślą o naszych klientach. Dzisiejsze otoczenie rynkowe, bazujące na nowoczesnych technologiach, digitalizacji, ekonomii współdzielenia, nowych potrzebach konsumenta, wymaga zmiany w myśleniu o rynku, o modelach biznesowych, o klientach. innogy jest odpowiedzią na ten zmieniający się świat – komentuje Filip Thon, prezes innogy Polska S.A.
Kampania reklamowa
Wstępny etap kampanii nowej marki rozpoczął się już w wakacje. Podczas licznych wydarzeń organizowanych na Placu Defilad i Placu Zabaw nad Wisłą prezentowano warszawiakom nową odsłonę RWE. W kampanii wykorzystano także tradycyjne miejsce spotkań warszawiaków, obszar wokół Rotundy, gdzie zawisł niestandardowy, wielkoformatowy nośnik z hasłem kampanii „Miło Cię widzieć”. W miejscach partnerskich pojawiły się interaktywne ławki innogy, dzięki którym warszawiacy mogą bezpłatnie naładować swoje telefony komórkowe.
Wrześniowa kampania reklamowa to kulminacja działań marketingowych związanych z rebrandingiem. Potrwają do końca września i obejmą: komunikację bezpośrednią, outdoor, ambient, komunikację na ekranach w autobusach i metrze oraz citylightach i kinach. 16 września zostanie uruchomiona interaktywna instalacja na Moście Gdańskim przygotowana przez innogy Polska S.A. dla mieszkańców stolicy.
Nowe produkty
Zmianie nazwy towarzyszą również nowości w ofercie produktowej. Od września innogy Polska S.A. wprowadza rozwiązania pakietowe dostępne w nowej ofercie „Paleta Korzyści”. Oferta będzie opierać się na pięciu filarach: bezpieczeństwo, wsparcie, komfort, oszczędność i niezależność. Klient ma mieć możliwość wyboru oferty, a dla każdego z pakietów cechą wspólną będzie energia elektryczna w stabilnej cenie przez 36 miesięcy oraz dodatkowa porcja energii.
Jeden z elementów oferty pozwoli dołączyć do klubu innogy, gdzie na klientów mają czekać zniżki, rabaty, a także możliwość przystąpienia do ubezpieczenia. Dzięki ubezpieczeniu, klienci będą mogli liczyć na wsparcie elektryka, hydraulika, szklarza, dekarza czy ślusarza. Innowacyjnym elementem mają być inteligentne gniazdka, które dzięki połączeniu ze smartfonem pozwolą na bieżąco monitorować zużycie energii, czy zdalnie włączać i wyłączać podłączone do nich urządzenia elektryczne.
Firma zapewnia, że z punktu widzenia klientów zmiana nazwy nie będzie wiązać się z żadnymi komplikacjami ani dodatkowymi formalnościami. Aktualnie obowiązujące umowy pozostają w mocy prawnej i nie wymagają zmiany.
Grupa innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Grupa działa w obszarach energii odnawialnej, elektroenergetycznej i gazowej infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży, skupiając się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym Klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z różnych form energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności grupy innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry.
Największymi firmami należącymi do Grupy innogy w Polsce są innogy Polska S.A. – odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię do około 1 mln Klientów oraz spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o., zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Dodatkowo, w Polsce działa spółka innogy Business Services Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za procesy obsługi wewnętrznej koncernu innogy w zakresie rachunkowości, finansów i innych procesów biznesowych, a także obszaru IT oraz spółka innogy Renewables Polska Sp. z o.o., która odpowiada m.in. za rozwój projektów, budowę i eksploatację farm wiatrowych. Do Grupy innogy w Polsce należą farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów.
red. gramwzielone.pl