

Miejsce pracy: Warszawa – ul. Domaniewska 39A
Opis stanowiska:
Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów Digital Power za pośrednictwem telefonu, e-maila i podobnych kanałów.
Tworzenie raportów oraz przekazywanie zapytań do odpowiednich osób zgodnie z wytycznymi.
Udzielanie odpowiedzi na zapytania w ramach SLA (Service Level Agreement) oraz sprawdzanie uprawnień.
Kontakt z TAC (Technical Assistance Center) i/lub lokalnym wsparciem inżynieryjnym oraz informowanie o incydentach.
Pełnienie roli technicznego punktu kontaktowego pomiędzy zespołem inżynieryjnym, klientami i partnerami.
Wymagania:
Biegła znajomość języka polskiego oraz dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, PowerPoint, Word).
Motywacja i chęć do nauki.
Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
Mile widziane:
Doświadczenie w call center lub w obsłudze klienta.
Wykształcenie techniczne/elektryczne lub znajomość rynku i technologii energii słonecznej.
Status studenta lub absolwenta kierunku elektrotechnicznego bądź pokrewnego.
Prosimy o CV w języku angielskim.
Aplikacje można składać:
https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=4606824&cfg=23D4A1B0F9EC40A999A6B6E956AC6017&ejoId=470326&ejorId=194465&comId=20010131