ecoManager uruchamia giełdę zleceń dla branży OZE

Znalezienie najlepszego kontrahenta może zająć wiele godzin – wyszukiwanie, wysyłanie maili, weryfikacja czy porównanie ofert to tylko początek długotrwałego procesu. Oczywiście wielu z nas znalazło już firmy, z którymi nawiązało współpracę, jednak rynek rozrasta się i staje się coraz bardziej konkurencyjny. Warto zatem raz na jakiś czas sprawdzać aktualne ceny.
Nowy moduł ecoManagera – Giełda Zleceń – właśnie ujrzał światło dzienne. Można tutaj znaleźć aktualne zlecenia na montaże i wyszukać kompetentnych podwykonawców.
Giełda zleceń to drugi kluczowy moduł ecoManagera. – Po rozmowach z partnerami wiedzieliśmy, że nie ma w internecie jednego miejsca, w którym generalni wykonawcy, instalatorzy i projektanci mogą łatwo i bezpiecznie pozyskiwać kontrahentów – mówią twórcy aplikacji.
Dzięki Giełdzie zleceń możemy:
- szybko znaleźć rzetelnego podwykonawcę
- sprawdzić wiarygodność kontrahenta (każda firma posiada własny profil z opiniami),
- znaleźć zlecenia od generalnych wykonawców,
- zlecić wykonanie projektu,
- sprawnie załatwić dokumentację (zgłoszenia do ZE, PPOŻ),
- składać oferty nowym klientom.
Rozwiązanie stworzone dla ekspertów OZE
Giełda zleceń ecoManager jest miejscem dedykowanym ekspertom z branży OZE. Łatwo i szybko znajdziesz tutaj podwykonawcę do konkretnego zlecenia, jak również złożysz ofertę na istniejące montaże. Potrzebujesz projektu lub dokumentacji? Łatwo zamówisz je za pośrednictwem aplikacji.
Dla kogo
Giełda zleceń została zaprojektowana z myślą o generalnych wykonawcach, podwykonawcach i projektantach instalacji OZE. Tworzyli ją eksperci z branży i stanowi ona część większego programu. Dzięki niej zaoszczędzisz setki godzin, a Twoja praca stanie się łatwiejsza..
Od dzisiaj giełda dostępna jest dla instalatorów i wykonawców, a już za miesiąc zostanie rozbudowana o zlecenia na wizualizacje paneli na dachach, profesjonalne projekty instalacji, dokumenty zgłoszeniowe do zakładów energetycznych oraz dokumentację PPOŻ.
Jeżeli jesteś projektantem lub potrafisz tworzyć dokumentację, a do tego jesteś zainteresowany pracą, napisz na wspolpraca@ecomanager.co. Powiadomimy Cię, gdy tylko giełda zostanie rozszerzona o dodatkowe kategorie zleceń.
Oszczędzaj czas i pracuj z profesjonalistami:
- jako generalny wykonawca dotrzesz do sprawdzonych podwykonawców, a po wykonanym zleceniu będziesz mógł zostawić opinię i ocenić jakość wykonanej pracy,
- jako podwykonawca możesz składać oferty i zdobywać jeszcze więcej zleceń od sprawdzonych partnerów. Również tutaj wystawisz opinię na temat przebiegu Waszej współpracy.

Bezpłatne konto dla szybkich
Do końca marca moduł giełdy zleceń jest darmowy dla każdego użytkownika ecoManagera. Jeśli jeszcze nie masz konta w aplikacji, załóż je teraz. Użytkownicy z aktywnymi kontami mogą korzystać z giełdy zleceń już dziś.
Dostęp do rynku w kilka minut
Niezależnie od tego, czy wystawiasz zlecenie, czy szukasz ofert, obie czynności masz w zasięgu zaledwie kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu.
Wystaw raz, czekaj na zgłoszenia
- o każdej odpowiedzi na ogłoszenie otrzymasz powiadomienie mailem,
- oznaczenia statusów zgłoszeń – odrzucaj te, które Cię nie interesują i wybieraj najlepsze oferty.
Bądź widoczny i dostępny
Niezależnie od tego, czy wykonujesz obecnie zlecenia, czy szukasz ofert, polecamy założyć konto, aby zyskać pełen dostęp do ecoManagera i dać się poznać setkom specjalistów z branży oraz tysiącom klientów.
Wyprzedź konkurencję i zbuduj zaufanie
Instalatorzy, którzy zgłoszą się w tym terminie, będą mogli zbudować swoją wiarygodność w oparciu o istniejące opinie w internecie – wystarczy po rejestracji wysłać je mailem do obsługi ecoManagera. Instalatorzy, którzy w przyszłości dołączą do wspomnianej społeczności, będą musieli wypracować zaufanie na giełdzie poprzez rzetelne wykonywanie zleceń oraz pozyskiwanie opinii od kontrahentów.
Giełda zleceń to dopiero początek. ecoManager to łącznie 4 moduły, które przyniosą Ci więcej zleceń i ułatwią pracę:
1. Sklep online OZE
Nie musisz szukać najlepszych cen w internecie. Eksperci ecoManagera znaleźli je i umieścili w sklepie.
Dzięki stałej współpracy z producentami, znajdziesz w aplikacji krótkie terminy dostaw, wszystkich producentów oraz aktualne stany magazynowe. Branża OZE zmienia się cały czas, dlatego oprócz stałej oferty spodziewaj się promocyjnych cen oraz zniżek.
2. Konfigurator wycen, czyli Błyskawiczne wyceny na wielu wariantach sprzętu
Wszyscy wiemy, ile zajmuje tworzenie wycen – częste przełączanie się między skrzynką mailową a arkuszami excela zabiera dużo czasu.Można go wykorzystać np. na montaże. W ecoManagerze stworzysz i wyślesz wycenę do klienta w 60 sekund (aktualny rekord wśród partnerów to 57s!). Klient łatwo otworzy ją na telefonie lub komputerze. Więcej wycen w krótszym czasie = więcej klientów.
Warto wspomnieć, że przygotowując wycenę, sam decydujesz, ile zarabiasz – moduł elastycznej marży po zaledwie kilku kliknięciach pozwoli Ci dopasować kalkulację do klienta.
3. Wszyscy klienci w jednym miejscu – CRM
Zamiast przekopywać się przez dziesiątki maili, gromadzisz dane o klientach w jednym miejscu. Możesz przygotować wiele wariantów wycen w kilka minut, by następnie wysłać je prosto do klienta. Moduł CRM pozwala dodawać, wyszukiwać oraz zarządzać klientami. Sprzęt zamówisz pod konkretną wycenę, dzięki czemu i tutaj zaoszczędzisz sporo czasu.
Dla kogo jest ecoManager?
Ta aplikacja to nie kolejny system naciągnięty pod branżę OZE.
ecoManager został stworzony od podstaw oraz specjalnie zadedykowany branży OZE. – Projektując ecoManagera, wiedzieliśmy że nasi użytkownicy to instalatorzy i projektanci, dlatego zależało nam, żeby czuli się jak u siebie – mówi jeden z twórców.
Do testów zaprosiliśmy znajomych instalatorów i projektantów. Po dwóch latach intensywnej, pasjonującej i owocnej współpracy możemy śmiało wypuścić ecoManagera na rynek..
artykuł sponsorowany