
Wodorowe autobusy z Polski po raz kolejny trafią do Frankfurtu
Solaris po raz trzeci dostarczy swoje autobusy zasilane wodorem do Frankfurtu. Dostawy przegubowych modeli Urbino 18 hydrogen zaplanowano na 2025 r.
Solaris po raz trzeci dostarczy swoje autobusy zasilane wodorem do Frankfurtu. Dostawy przegubowych modeli Urbino 18 hydrogen zaplanowano na 2025 r.
13 kwietnia zaczęło obowiązywać unijne rozporządzenie w sprawie rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR). W najbliższych latach w całej Europie ma powstać więcej stacji ładowania aut elektrycznych i tankowania wodorem...
Izraelski producent falowników fotowoltaicznych niedawno poinformował o przejęciu niemieckiego start-upu z branży fotowoltaicznej, a teraz pochwalił się kolejną akwizycją.
Polski producent infrastruktury ładowania dla pojazdów elektrycznych wprowadza na europejski rynek system ładowania dostosowany do potrzeb operatorów punktów ładowania (CPO).
Zhejiang Leapmotor Technologies, chiński koncern specjalizujący się w produkcji samochodów elektrycznych, ma produkować jeden ze swoich modeli w tyskiej fabryce.
Przewoźnik transportu publicznego z Kolonii po raz czwarty złożył zamówienie na wodorowe Solarisy. Flota autobusów napędzanych wodorem w tym mieście liczy już 46 pojazdów. Teraz dołączy do nich 20 nowoczesnych autobusów w obu wersjach – krótkiej i przegubowej.
Zdaniem największego chińskiego producenta aut elektrycznych sprzedaż pojazdów elektrycznych zasilanych energią elektryczną (BEV) i hybryd typu plug-in (PHEV) w ciągu najbliższych trzech miesięcy osiągnie w Chinach ponad połowę sprzedaży wszystkich samochodów.
Wraz z rosnącą popularnością samochodów elektrycznych, coraz więcej kierowców zastanawia się nad specyfiką ubezpieczenia takich pojazdów. Choć samochody elektryczne różnią się od tradycyjnych pojazdów spalinowych pod wieloma względami, to w kwestii ubezpieczenia różnice te są minimalne...
Grupa Polsat Plus i ZE PAK dostarczą swoje autobusy wodorowe do miasta na Lubelszczyźnie. To trzecie duże zamówienie spółki Polski Autobus Wodorowy na dostawy NesoBusa.
Sprzedaż samochodów elektrycznych w Polsce zwiększa się z roku na rok. W lutym 2024 r. po polskich drogach jeździło już ponad 60 tys. osobowych, dostawczych i ciężarowych samochodów całkowicie elektrycznych (BEV). Wśród nowych osobowych elektryków najpopularniejsza jest Tesla. A jak jest na rynku wtórnym?
Kolejni europejscy przewoźnicy stawiają na wodorowy transport publiczny. Zeroemisyjne pojazdy do francuskiego regionu Île-de-France oraz włoskiej Lombardii dostarczy firma Solaris.
Pod koniec stycznia 2024 roku po polskich drogach jeździło już ponad 52 tys. samochodów osobowych w pełni elektrycznych. W rosnącej sprzedaży pojazdów elektrycznych pomaga dynamiczny rozwój sieci ładowania – obecnie liczba punktów ładowania przekracza 6 tys., w tym szybkie ładowarki stanowią około 25 proc...
Coraz częściej na polskich drogach można spotkać auta elektryczne. Z pewnością wpływ na to ma wiele czynników...
Producent autobusów podsumował działalność firmy w 2023 r. Osiągnął w tym okresie 819 mln euro przychodów. Po raz pierwszy w historii spółki autobusy elektryczne, wodorowe, hybrydowe i trolejbusy przekroczyły 80 proc. udziału w sprzedaży.
Działająca na polskim rynku energetycznym estońska grupa Enefit uruchomiła na Śląsku sieć ładowarek do samochodów z napędem elektrycznym (EV). Do 1 kwietnia br. będzie można z nich korzystać bezpłatnie.