REKLAMA
 
REKLAMA

Auto ekologiczne

Elektryczne autobusy z Wrocławia w Holandii

Elektryczne autobusy z Wrocławia w Holandii

Operator transportu publicznego Arriva zaczął wykorzystywać autobusy elektryczne już w roku 2010 r. w mieście Den Bosch. Teraz Arriva wprowadza autobusy na prąd w kolejnych lokalizacjach, w tym do miasta Lejda, po którym pasażerów będą wozić autobusy elektryczne wyprodukowane we wrocławskiej fabryce Volvo...

Warszawski ZDM kupuje kolejne elektryki

Warszawski ZDM kupuje kolejne elektryki

Do floty Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie dołączą kolejne pojazdy elektryczne, które mają być z czasem ładowane z należącej do ZDM stacji.

VW podnosi poprzeczkę w elektrycznej motoryzacji

VW podnosi poprzeczkę w elektrycznej motoryzacji

Volkswagen zmodyfikował swoje plany w zakresie samochodów elektrycznych. Do 2028 r. koncern zamierza wprowadzić na rynek prawie 70 nowych modeli EVzamiast planowanych wcześniej 50 –informuje Obserwatorium Rynku Paliw Alternatywnych.

REKLAMA
Berlin kupi kolejne autobusy elektryczne z Bolechowa

Berlin kupi kolejne autobusy elektryczne z Bolechowa

Autobusy elektryczne marki Solaris Urbino 18 zasilą flotę berlińskiego operatora transportu publicznego BVG. Pierwsze przegubowe autobusy elektryczne w stolicy Niemiec dołączą do floty 20 krótszych elektryków zamówionych wcześniej przez berlińskiego przewoźnika.

PGE uruchamia elektryczny carsharing

PGE uruchamia elektryczny carsharing

Mieszkańcy Siedlec mogą wypożyczać samochody elektryczne udostępnione w systemie carsharingu przez spółkę PGE Nowa Energia. Polska Grupa Energetyczna zapowiada przy okazji uruchomienie stacji ładowania w kolejnych miastach.

Łódź szykuje ponad 200 stacji ładowania

Łódź szykuje ponad 200 stacji ładowania

Urząd Miasta Łodzi chce zbudować największą w kraju miejską sieć stacji ładowania samochodów elektrycznych. Na jej uruchomienie daje sobie czas do końca 2020 r.

Droga droga do samochodów wodorowych w Polsce

Droga droga do samochodów wodorowych w Polsce

Polska doczekała się pierwszego samochodu na wodór. W całym kraju wciąż nie ma jednak ani jednej stacji, na której auto mogłoby zatankować. To ma się wkrótce zmienić dzięki projektowi polskiego koncernu za ponad 40 mln zł. Jednak czy auta wodorowe mają dziś w ogóle szansę na podbicie rynku?

REKLAMA
Szybkie ładowanie w Katowicach

Szybkie ładowanie w Katowicach

Polski producent stacji ładowania pojazdów elektrycznych, Ekoenergetyka–Polska, dostarczył kolejne urządzenia umożliwiające ładowanie dużą mocą – tym razem do Katowic. Obecnie zainstalowane stacje ładowania Ekoenergetyki dostarczają już energię w ilości około 300 MWh dziennie.

Koniec strefy czystego transportu w Krakowie

Koniec strefy czystego transportu w Krakowie

Krakowscy radni 6 marca wycofali się, z obowiązującej zaledwie dwa miesiące, strefy czystego transportu. Pierwsza i wciąż jedyna taka strefa w Polsce pozostanie tylko formalnie, bo wjeżdżać na Kazimierz ponownie będzie mógł każdy samochód – tłumaczą rozgoryczeni urzędnicy ratusza.

Energa stawia kolejne stacje ładowania

Energa stawia kolejne stacje ładowania

Grupy Energa w tym roku uruchomiła już cztery kolejne stacje ładowania samochodów elektrycznych i zapowiada, że do końca 2019 roku będzie mieć łącznie 54 punkty ładowania.

Koniec przywileju dla aut elektrycznych

Koniec przywileju dla aut elektrycznych

Mieszkańcy Oslo od poniedziałku zapłacą za parkowanie podczas ładowania swoich aut elektrycznych. Chociaż miejska sieć będzie mogła wkrótce obsługiwać jednocześnie 2 tys. e-samochodów, to i tak coraz trudniej znaleźć wolne miejsca przy miejskich “słupkach”. To także lekcja dla polskich samorządów.

Enefit dostarczy energię dla polskich stacji Tesli

Enefit dostarczy energię dla polskich stacji Tesli

Enefit, spółka należąca do estońskiej grupy Eesti Energia, największego wytwórcy energii elektrycznej w krajach bałtyckich, podpisał umowę na dostawę energii elektrycznej dla firmy Tesla Motors Netherlands B.V...

Orlen kupił pierwsze samochody elektryczne

Orlen kupił pierwsze samochody elektryczne

Dziewięć Nissanów Leaf, które trafiły do floty PKN Orlen, zostanie przeznaczonych na potrzeby codziennych obowiązków służbowych pracowników firmy...

Ciężarówki muszą ograniczyć emisje o 30 proc.

Ciężarówki muszą ograniczyć emisje o 30 proc.

Producenci samochodów ciężkich będą musieli zmniejszyć emisję CO2 z ciężarówek sprzedawanych w Europie o prawie jedną trzecią do 2030 roku i zwiększyć sprzedaż pojazdów zeroemisyjnych. Wczoraj unijni decydenci osiągnęli porozumienie w tej sprawie. 

 
 
REKLAMA
REKLAMA
Wywiady
Patronaty medialne