REKLAMA
 
REKLAMA
REKLAMA

Instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy ok 1450 kWp

E-mail
MARCINWAS20@GMAIL.COM

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ofert na:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy ok 1450 kWp posadowionych na dachach (zgodnie z jego spadkiem) budynków przemysłowych wraz z kontenerowymi magazynami energii.

1. Opis przedmiotu zamówienia
I etap projektu:
-wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok 720 kWp na dachu budynku przemysłowego nr 1
oraz
instalacji fotowoltaicznej o mocy ok 730 kWp na dachu budynku przemysłowego nr 2
II etap projektu:
– dostawa i montaż kontenerowych magazynów energii o mocy 720kW oraz 730kW w w/w lokalizacjach.

Instalacja fotowoltaiczna w skład której wchodzi:
– wykonanie konstrukcji wsporczych dla paneli fotowoltaicznych, inwerterów i okablowania. Wszelkie konstrukcje i elementy łączące powinny być wykonane z materiałów nierdzewnych jak stal nierdzewna, aluminium a jedynie wewnątrz budynku ze stali ocynkowanej ogniowo. Instalacja winna być przystosowana do podłączenia w II etapie magazynów energii.
– dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych oraz inwerterów
– wykonanie kompletnego okablowania wraz z podłączeniem do istniejących instalacji elektrycznej
– montaż instalacji przyłączeń wyrównawczych, odgromowych, rozdzielnicy DC, AC z zabezpieczeniami
– sprawdzenie oraz pomiary instalacji i jej elementów wraz z uruchomieniem instalacji
– wykonanie kompletu dokumentacji pozwalającej przyłączyć instalację do sieci

Wymagania:
– centralny monitoring najlepiej: w języku polskim i z poziomem na poszczególny inwerter/ewent. string
– monitoring powiadamiający o wystąpieniu awarii za pomocą SMS
– regulowany system ograniczający moc maksymalną energii wysłanej do sieci.
– minimalna moc jednego panelu to 550 W,

2. Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą brać udział jedynie podmioty, które:
a) w postępowaniu mogą brać udział jedynie potencjalni wykonawcy, którzy w ostatnich 3 latach wykonali prace tożsame lub podobne, co do wielkości i rodzaju z przedmiotem zamówienia, określonym w pkt 1 (tj. wykonali instalację fotowoltaiczną o mocy nie mniejszej niż 500 kWp);
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionej listy referencyjnej.
b) posiadają odpowiednie kompetencje do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) posiadają ubezpieczenie OC w kwocie minimalnej 1 000 000 zł
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia.
e) Najgorsze aczkolwiek możliwe do zaakceptowania warunki płatności to: ostatnia płatność w wysokości minimum 20% wartości zamówienia w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty odbioru robót.

3. Kryteria oceny ofert – wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena 50%
2. Gwarancja na całą instalację (w miesiącach) 20%
3. Gwarancja na panele fotowoltaiczne (w miesiącach) 10%
4. Sprawność modułów fotowoltaicznych w % 20%

4. Opis sposobu przyznawania punktacji:
Sposób wyliczenia punktów wyboru najkorzystniejszej oferty, gdzie przyznawane będą punkt od 0 do 100.
Za kryterium „cena” można uzyskać do 50pkt (dla najniżej ceny)
Za kryterium „gwarancja na całą instalację (w miesiącach)” można uzyskać do 20pkt (dla najdłuższej gwarancji)
Za kryterium „gwarancja na panele fotowoltaiczne (w miesiącach)” można uzyskać do 10pkt (dla najdłuższej gwarancji)
Za kryterium „sprawność modułów fotowoltaicznych w %)” można uzyskać do 20pkt (dla najwyższej sprawności)

5. Informacja na temat zakresu wykluczenia:
Odrzuceniu podlegają oferty:
– których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
– złożone przez oferenta, który nie spełnia warunków określonych w pkt. 2 zapytania ofertowego;
– które zostały złożone po wyznaczonym terminie na składanie ofert;
– które budzą wątpliwość rzetelnego i fachowego wykonania przedmiotu zamówienia.

6. Termin składania ofert upływa w dniu : 16 lutego 2022 r.
(liczy się termin wpływu oferty do wystawiającego zapytanie ofertowe)
7. Termin realizacji zamówienia:
Ostateczny możliwy termin do zaakceptowania realizacji zamówienia upływa
w dniu: 15 maja 2022 r.

8. Ofertę należy składać w formie:
– papierowej na adres siedziby wystawiającego zapytanie ofertowe: osobiście, kurierem lub pocztą na poniższy adres: Zawisza sp. z o.o z dopiskiem Instalacja fotowoltaiczna Czołna 90, 24-105 Baranów

Liczy się data i godzina wpływu oferty do wystawiającego zapytanie ofertowe. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty, które wpłynęły do wystawiającego zapytanie ofertowe w terminie określonym w pkt 6 zapytania ofertowego.

9. Złożona ofert powinna zawierać:
– dane identyfikujące oferenta (nazwę, adres, NIP);
– opis nawiązujący do wszystkich parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym (opis przedmiotu zamówienia);
– wstępny projekt instalacji
– kosztorys ofertowy oparty na przedstawionej ofercie wraz z przedmiarem robót
– wartość oferty netto oraz brutto;
– termin realizacji zamówienia;
– okres gwarancji na całą instalację jak i na panele fotowoltaiczne;
– warunki płatności z kryterium iż minimum 20% wartości przedmiotu zamówienia płatne będzie minimum 7 dni od daty odbioru robót;
– termin ważności oferty (minimum 6 miesięcy);
– podpis Oferenta (czytelny lub nieczytelny z pieczęcią);
– datę sporządzenia oferty;
– kopie ubezpieczenia OC
– listę referencyjną z wykonaniem tożsamych lub podobnych prac, co do rodzaju przedmiotu zamówienia w ostatnich 3 latach;
– oświadczenie o posiadaniu odpowiednich kompetencji do wykonania zamówienia;
– oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
– oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w zakresie wykonania zamówienia;
– karty katalogowe paneli i inwerterów w języku polskim lub tłumaczeń przysięgłych.
Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ponadto wskazane jest aby oferta zawierała inne dodatkowe informacje, np. możliwe do uzyskania upusty, wymagania dotyczące konserwacji, serwisu itp.

10. Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych.

11. Prace wykraczające poza zakres świadczenia:
W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych czynników np. złych warunków atmosferycznych, awarii lub innych okoliczności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć na etapie jej podpisywania, Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia stosownego aneksu lub porozumienia do umowy z wykonawcą.

12. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego:
Upoważniony przedstawiciel skontaktuje się z wybranym Oferentem po zakończeniu przedmiotowego postępowania.

13. Pozostałe postanowienia:
– niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie zobowiązuje do zawarcia umowy ze strony składającego zapytanie ofertowe,
– wystawiający zapytanie ofertowe zastrzega, że jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę przeznaczoną na realizację inwestycji może zaprosić oferenta do negocjacji warunków realizacji inwestycji,
– wystawiający zapytanie ofertowe zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania ofertowego, bez podawania przyczyn.
– wystawiający zapytanie ofertowe zastrzega możliwość zmiany i odwołania zapytania ofertowego przed wyznaczonym terminem składania ofert,
– wystawiający zapytanie ofertowe zastrzega możliwość pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia,
– oferty nie spełniające warunków określonych w pkt. 1, 2, 5, 6, 7, zostaną odrzucone.
– Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

14. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
W przypadku dodatkowych pytań dotyczących przedmiotu zapytania ofertowego, osoba upoważnioną do kontaktu, ze strony Zamawiającego jest: Marcin Waś Tel +48 693969346

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Wywiady
Patronaty medialne