Rzecznik ma pomóc klientom Energi

Energa Obrót powołała rzecznika, który ma wyjaśniać najbardziej skomplikowane sprawy zgłaszane przez klientów spółki.
Powołany przez Energę Obrót rzecznik ma reprezentować interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Energa podkreśla, że sprawy, którymi ma zajmować się rzecznik klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych.
– Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów. Osoby zajmujące się obsługą naszych klientów to eksperci z szeroką wiedzą, o kompetencjach nieporównywalnych z pracownikami obsługi w branżach innych niż energetyka. Mamy do nich pełne zaufanie – zapewnia Jarosław Dybowski, prezes zarządu Energi Obrót.
Energa Obrót ma blisko 3 mln klientów, którym w 2016 roku sprzedała blisko 20 TWh energii elektrycznej.
– Doświadczenia z ostatnich tygodni, szczególnie związane z prowadzonymi przez grupę dyżurami prasowymi w lokalnych redakcjach, wyraźnie pokazują, jak wiele z problemów klientów udało się już wyeliminować dzięki zaangażowaniu naszych specjalistów. Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy – komentuje Stanisław Konował, nowo powołany rzecznik klienta Energi Obrót.
Pytania, zgłoszenia i reklamacje klienci wciąż mogą składać telefonicznie pod numerem 555 555 555 od poniedziałku do piątku, od godziny 7 do 22, przez formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną.
Energa informuje, że skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej odpowiedzi można przesłać do rzecznika klienta przez dedykowany formularz, który jest dostępny na stronie internetowej grupy.
red. gramwzielone.pl